torsdag 11. desember 2008

Sotrama


Dette er da altså en Sotrama, et framkomstmiddel vi bruker aldri så ofte her nede, iallefall tre av oss. Bildene taler egentlig mye for seg selv, så jeg skal ikke føye til så mye utenom at jeg anbefaler det på det sterkeste dersom du ikke har lave, eller helst ingen intimgrenser, liker at andre snakker om deg på et ukjent språk, og åpenlyst ler og peker på deg, har lite penger (med Sotrama kommer man langt med bare et par kroner!) eller rett og slett foretrekker å sitte på en hard benkeplate på humpitte veger framfor et sete med puter.

4 kommentarer:

Norveig sa...

eg trur eg passe beskrivelsen. eg vil prøva:D tæge du m en sånnen t bergen?

Kaia sa...

kult, minne litt om Kolumbusbussane heima:p

Kristin - Aysatta sa...

Trur ikkje eg trenge det. Får me pressa nok folk inn i en russabil, trur eg nok du ska få litt feelingen ;)

Ja Johanne vi har det godt og intimt. Av og til også romantisk... sikter til Sotramaen med hjertevidu fra treningen i går.

Og Kaia, Kolumbusbuss/ Sotrama... Enig, så og si ingen forskjell ;)

. sa...

kan minne om bussene her.du lever det glade liv i mali,eller?
klem kristin nr.1